poniedziałek, 3 sierpnia 2015

WIEDZIAŁAM, ŻE TAK BĘDZIE! (Kataklizm numer 1)

No witam, witam.
Dzisiaj się stała rzecz straszna
Modzi powariowali!
Wiedziałam, że tak będzie...
Co będzie?
*DA DA DA DUM*
MODZI GRUBO PRZESADZILI! BOONIE ZA 10000 SC?
Na początku dodają do sklepu sukienkę za 5000 SC
Następnie buty za 1000
A TERAZ BOONIE ZA 10000!!!
Oł maj gasz, co to jest? Kojarzy mi się z Kapitolem ;-;
Czy mu się z oka wylewa atrament? o_O
Eeee... on ma proste czy kręcone włosy?
Masakra...
 
Ten boonie jest okropnie brzydki i do tego drogi. Radzę nie wydawać na niego forsy!
Ps. Wiecie, że w każdy piątek o godzinie 20:00 jest Harry Potter?
Przepraszam, że taki krótki post, ale nie miałam pomysłu co by jeszcze napisać.
I jeszcze jedno!
Zauważyłam, że ten nowy boonie-panda z gazetki MSP ma inne tło:
Czy to dlatego, że boonie jest z gazetki MSP?
Sądzę, że tak.
-Igol-
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz