czwartek, 20 sierpnia 2015

Look w ... #1 |LOOK W KROPKI|

Witam Was Bardzo Serdecznie XD
Tak jak obiecywałam, pojawią się wszystkie nowe serie, które przedstawiłam wam we wcześniejszym poście.
Pierwszą serią jest "Look w..."
Jeśli ktoś nie czytał tamtego posta, powiem o co chodzi w tej serii i objaśnię jej reguły.
Chodzi o to, by zrobić look z elementem w wybranym wzorkiem.
Teraz reguły:
1. Muszą być to dwa looki: Dla VIP i nie dla VIP.
2. Jeśli w looku jest element za diamenty, to jest on zaliczany do kategorii "DLA VIP". ponieważ diamenty posiadają tylko osoby, które zakupiły VIP-a.
3. Minimalna liczba rzeczy w jednym looku to 4.
4. Obydwa looki muszą mieć jedną taką samą rzecz. Może to być bluzka, spodnie, buty, akcesoria i włosy, czyli jednym słowem wszystko, co chcemy.
Ja wybrałam pewną kokardkę w kropki♥
Bardzo ładna ;* Kocham tą kokardkę^^
Już objaśniłam reguły, więc przystąpmy do loków!
Look nie dla VIP:

Wszystko jest pod kolor ;* Szczerze powiedziawszy, myślałam, że wyjdzie mi gorzej, ale to naprawdę dobrze wygląda! Tylko mi nie pasuje do ust :(
Skład:
Jak ja bardzo lubię tą bluzeczkę z kołnierzykiem XD Musiałam zmienić jej kolor na czarny, bo biała dziwnie wyglądała ;-;
Ta spódniczka o ile się nie mylę jest z tego samego konkursu, co kokardka.
Bardzo mi się podoba♥
Mam ją w kilku wersjach kolorystycznych na innym koncie, lecz w kolorze czarnym zdecydowanie wygląda najlepiej.
I te butki... trochę nie pasują i powinny być białe, ale jakoś dziwnie wyglądają...
Te włoski też bardzo lubię...
Na początku chciałam zmienić kolor na brązowy, ale potem zostawiłam ten.
I kokardka... jest tutaj w wersji czarno białej i świetnie komponuje się z resztą looka. Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu.
Kolorki:
Zwyczajna czerń i biel, nie ma co pokazywać.
Look dla VIP:
Łaaał! Ten jest świetny! Szkoda, że te piękne włosy są za diaxy.  Na początku chciałam dać tutaj spódniczkę, lecz w ogóle nie pasowała, więc zmieniłam na takie proste, białe spodnie. Bardzo podobają mi się kolory, połączenie fioletu i bieli... jeśli ktoś chciałby go sobie kupić to wystarczy zmienić spodnie na podobne, a włosy... cóż, też zmienić na podobne :(
Bardzo mi się podobają.
Skład:
Jak już wspominałam, te włosy są za diaxy :( To smutne, bo są bardzo ładne.
Tutaj kokardka jest fioletowo- biała, jak reszta looka.
Bardzo podobają mi się buty... są śliczne...
Kocham tą koszulę XD Chyba każdy ją ma.
Jest tania i bardzo ładna, ja polecam kupić sobie w ciekawych kolorach i zrobić z nimi looki. Wydaje mi się, że to bluzka ze starego MSP, ale nie jestem pewna.
Kolorki:
Lubię trzecie odcienie od dołu, są zawsze najładniejsze XD
Jakimi wielkimi literami napisałam "Włosy" XD
...
...
...
Tak, to koniec posta.
Wybaczcie, że taki krótki, ale jestem zmęczona.
No to do jutra.
papapapappapapap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz