sobota, 14 marca 2015

Wyprawa na niemieckie MSP.

Hej. Tu IgaMagdalena :D
Dzisiaj wyprawiłam się na niemieckie MSP z powodu...plotek.
 Niemiecka Pixie Star ma bardziej "rozwinięte konto" od polskiej?
Tak.
Na początku zrobiłam konto na MSP:

Niemiecki styl!
Jak widzicie, nic nadzwyczajnego. Nowe ciuchy jak na polskim MSP.
Hmmm... coś mi tu nie pasuje... w tle.
;o Jakaś zmiana ;o
Ok.
Kliknęłam "Stwórz moje konto"
Aha.
Jak na polskim MSP.
Ale gdy weszłam w jej profil...
Miała 2 artbooki, których nie ma na polskim MSP.
T-T
Elissa i Anniola.
;O
Coś w rodzaju... jak wyglądam najlepiej?
TAK!!! To wszystko to ona -,-
A najdziwniejsze jest to, że ona nie ma tych ubrań!!!
MEGA...
I ma dwa filmy:
DWA FILMY...
A teraz jej ubrania :o
Jej sukienki :o
WOW.
Porównajcie se z polską Pixie -,-
I jedna bluzka się powtarza ;o
Spodnie:
Powtórki ;o
 

BIAŁE BALERINKI POWTÓRKI!!
Ile ona ich ma?
5 -,-
I ostanie buty ;o
Teraz dodatki:

 
Naliczyłam 4  fioletowe opaski ;o
PO CO ONA TYLE KUPUJE DO JASNEJ CIASNEJ?!

Dwa rzęsole.
Dwie czapeczki.
Dwa szeleczkiXD
Kurde.
ILE ONA HAJSU MA, ŻE TAK PRZEPŁACA???
NA MSP JEST 1000000000000000 FAJNYCH UBRAŃ!!!!


I włosy:
WTF???
ILE TA ZOŁZA MA HAJSU??????????????
JAKAŚ DZIWNA JEST ;O
Tu widzimy, że Pixie Star zakupiła tylko jedną kopię kitki i jedną kopię rozpuszczonych.

MOJA OPINIA: Bez sensu, by kupować coś podwójnie.
Ok. To by było na tyle.

Heheheeheheh.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz