środa, 25 marca 2015

Dziwny temat na forum. PORADA IGI

Witam zacnych milordów. Dzisiaj notka będzie na szybko. Zacznijmy terazXD
Na forum znalazłam MEGA dziwny temat. Mianowicie:
Gdyby ktoś nie mógł się doczytać ze zdjęcia:
no hejunieczka hajeniejuczka XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
a wienc mam mieć jakies swierze i nie wiem jakie XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
miałam jusz papuge dwa psy i koty i homika i kilka innych ale były nudne wienc je wyrzuciłam XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD teras chce takiego który niebedzie nudny i rzeby był drogi bo chce się popisac w klasie na dzień zwiezakuw XDDDDDDD
piszcie swoje omysły XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

OMG. Co to???? Jakieś dziecko neo hce zwierzaka ktury nie będzie nudny i będzie drogi by popisac sie w szkole na dzień zwieakuf.
Wywaliła inne, bo były nudne.

Porada specjalisty- Drogie dziecko neo. Mam zaszczyt gościć twój spam na forum. Ale on jest nie potrzebny. Tylko jedno zwierzątko ci zostało- papier ścierny. Nie będzie ci się nudzić. Ale jeśli tak się zdarzy, to nie wyrzucaj go. Nie zaśmiecaj środowiska.
pOr4d4 PoQ3MoN4- Oj3jC&łU $ł&T4śN&3 To zRoB&ł4ś J4 c& Jłu$t&nQ4 b&b3rQ4 pOl3c4m!!! QoCh4m gO I to by było na tyle :Dк๏ﻮ๏ ק๏гค๔ค ๒คг๔zเєן ωค๓ รเę ק๏๔๏๒คłค? קเรzςเє ω к๏๓คςђ<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz