niedziela, 8 marca 2015

Heeejo

Dzisiaj przeprowadziłam wywiad z wig@24.
Nje klikajcie na jej nick :o.
No dobrze...zaczynamy!!!

Ja=J
Wig@=W

J: Od kiedy grasz w MSP?

W:Od 2013^^ Widać to na moim profilu.

J: Wow! czemu/komu zawdzięczasz taki wysoki lvl?

W:Eeee...ten lvl?...nikomu^^ Sama go wybiłam.

J:Co ci się nie podoba na MSP?

W: Te wszystkie zmiany i wgl! Ja wolę stare MSP.

J:Denerwują cię małe lvl?

W:Niee...ale nie przyjmuję ich do znaj.

J: Jakie jest twoje MSP-sowe marzenie?

W:Żeby mieć vipa na rok ^^

J:Co myślisz o ALAKINDZE?

W: Eee nigdy z nią nie gadałam ale myśląc o tym foto w necie, gdzie Ala obraża. Ja myślę, że to jakiś fotomontaż. I myślę, że Ala jest fajna.

J:Co sadzisz o konkursie gothic?

W:Niech pomyślę XD

J:Co lubisz robić na MSP?

W: Eee...grać, gadać, tworzyć filmy, arty ,looki i takie tam XD

J:Wierzysz w hackerów?

W:Tag i to bardzo! Ale ostatnio tag cicho więc wiesz...nwm
(Cisza przed burzą, pewnie hacki szykują się na kogoś z top)

J:Pozdrowisz kogoś?

W:Pozdrawiam^^ Alexa988,jeJ Milord Mioc i Kairona.

J: Dzięki za wywiad :D



Obecnie Wig@24 ma 21 lvl, dużo ubrań i świetny styl ;D
A oto i zdjęcie!  
Świetny look!!!

OMG...Śliczne :D

I na koniec coś...śmiesznego.
I jeszcze :o
 
I...LOGO BLOGA!!!! WEM TANDET ALE ROBIŁAM NA SZYBKO W PhoXo!!
Paa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz