niedziela, 22 marca 2015

Błąd na MSP+ Wielkanocne zbieranie jajek (zapowiedź)

Hejo!!! Tu IgaMagdalena!!!
W dzisiejszym krótkim poście pokażę wam dziwny bug na forum...
Kliknęłam temat z ikonką MSP (stworzony przez modów) Miało tytuł "Star Studio" czy coś tam podobnego XD I pojawia mi się temat ZWYKŁEJ moviestar. Coś NAWET wspominającą o Star Studio. Pierwsze moje wrażenie- Cheeterka kulde!!!
Ale komy nie wskazują, by ktoś zaniepokoił się znaczkiem obok tematu. Więc myślę, że pewnie nie chcąco kliknęłam temat obok czy na dole. Ale tytuł jest taki sam. Dziewczyna nawet trochę mówi o Star Studio. Gra w nie itd. Myślę, że to po prostu błąd w grze. Pewnie modzi szykują nam misję z jajkami. A propo jajek, na tą ikonkę nie da się kliknąć :( Ale w nowościach znalazłam informację dotyczącą właśnie tych jajkowych misji. Tylko na to kliknęłam i wyświetliło mi się takie okienko:
Jak się na cokolwiek kliknie wyskakują króliczki i kurczaczki (z tych jajek)
I co myślicie na temat tego przedziwnego buga???
Piszcie w komach albo nie piszcie <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz