sobota, 21 marca 2015

Przegląd TOP

Hejo! Tu IgaMagdalena.
W dzisiejszym poście pokażę wam sytuację w polskim TOP.
Zacznijmy od Moviestars.
Na pierwszym miejsu znajduje się !!! Alicja !!!
O jej miejsce walczy ANNIIA i jest coraz bliżej...i bliżej.
Arli zajmuje ostatnie miejsce na podium (3)
Lady Zanetka tuż za nią czeka na odpowiedni moment by zaatakować.
lola1501 z 58 lvl tuż za EmoNisią110 z 57 lvl.
I ostatnie miejsce na pierwszej stronie ma Dirk.
Movies(filmy):
Mamy tutaj MOJĄ ULUBIONĄ Z FILMÓW DIRKA serię, Czarno-Białe Sny (Kofffffam Lolinkassi) Podobasz mi się, ale się wstydzę- nawet fajne :D
I Poradnik! Darmowy boonie!
Teraz weszłam w TOP i nie ma tego filmu :d
A zdjęcie robiłam ok.20 min temu.
Dziwne...
Pokoje:
Tutaj możemy zdobyć NAPRAWDĘ dużo kasy XD
Pieścimy zwierzątka i zdobywamy hajs :o
Mamy tutaj pokój ELDE999, klaudia0501, MonikaDARK, EskaeS (Ktoś lubi ESK-esy) Arli, patryna20000 i Star_Paulina7.
Looks:
Na pierwszym miejscu widzimy fioletowy look Theyly.
Elegancki. Choć użyła sukienki kopciuszka, w fioletowych kolorkach przypomina rozpuszczoną panienkę z dobrego domu ;-; Ach, te moje skojarzenia.
I znów look Theyli. Tym razem look przedstawia Alicję w krainie czarów. I znowu przypomina mi rozpuszczoną panienkę!!!!
Na trzecim miejscu... THEYLA???
Ok. Look ładny,...tylko tee dredy!!!???? FUUUU!!!!
I czwarte miejsce: Śnieżynka. Taki nowoczesny look.
Piąty look- Na konkurs♥♥♥♥♥♥
BLEEEEEE. Jakie brzydkie (Oczywiście to jest tylko moja opinia)
Artbooks:
Na pierwszym miejscu widzimy artbook camila422- ślicznie wykonany artbook Anna vs Elsa.Wow. Ciekawe wykonany.
Kolejne miejsce zajmuje art mój cień. muz luz pingwinka 2 narysowała z kresek swój cień. Ciekawe, ciekawe, nie powiem :D
I trzecie miejsce zajmuje art pt.Postać [1] Bardzo kreatywny. Brawa dla utalentowanej wera005q
Gdy ci smutno... zajmuje czwarte miejsce :D Ale co jak nie mam ciasteczka??? <3
I piąte miejsce ma Kogo jest więcej? Cóż... są lepsze arty o tej tematyce.
Ostanie miejsce zajmuje Moje Rysunki^^  WOOW!!! DZIEWCZYNA MA MEEGA TALENT!!! Tak wgl to zasługuje na pierwsze miejsce :(
Videos:
Wiecie, że "Mali Giganci": Konga i Staś wdali się w dyskusję z...
usunęli przed chwilą? LOL. Mamy tutaj Dali mi banana :3
Gorączka lodu (kolejna inwazja Elz i Ann)Jakiś teledysk czy cuś (Dla KWIAT-KWIATÓW) I moje rzeczy z violetty (1) (Nowe zdanie z dużej, imiona pisze się dużymi literami, Istnieje taki przycisk jak CAPS LOCK.)
I ostatnie- MALI GIGANCI DZIECI-gladaj w Player.pl
Aaha.
Zwierzaki:
Hmmm... Nic się nie zmieniło.
Pozwólcie mi to zostawić.
To NUUUUUDNY temat XD
Ubrania:


Na oczywiście pierwszym i drugim miejscu znajdują się odznaki (bilety?) na darmowe/y pokaz/karmienie (:o) delfinów (?) i...(whalów?)
I koszulka uprawniająca do tego samego.
Dalej kolejny gniot, czyli Fake Nose Ring, Podróbka kolczyka w nosie (?)
Oczyiscie w przymulającej starej grafice :o
I czwarte miejsce zajmują włoski z Emo Dreams.
Piąąąąte rasistowskie (XD) włosy.
Jeszcze Suienka z Pastel Goth.
Rzeczy:



Na pierwszym miejscu wywijający orły drapacz mebli skaczący koteł XD
I... Rocococo schody XD
PAJONK PAJONK NA TSZECIM MJEJSCU!!!!
Oooo... jaka sweet meduzka na czwartym miejscu♥♥♥
Bleee... muchaa!!!
Na szóstym miejscu...eee....telewizor???
I na siódmym ŁUSZECZKO!!!!
Tła:
Mamy tu... ten domek Hitlera na one miejscu ;-; Idę się ciąć!!!
Mamy na drugim i trzecim Roomy i Livingi EmosówXD
Na czwartym mamy... słodziaszny pokoik =^.^=
I taki puusty sports room :( Wolałabym basen!!!
Na szóstym miejscu Cute♣ family kitchen ♥♥♥
Jaakie bajkowe!!!! Royal!!!
I Animki:
Classic dancing- nie sądzę, by tak tańcowano z 400 lat temu XD
Aha!!! Ta animka z tym kositą na drugim miejscu, ma mówić, że wyglądamy jak kosmici!!!
Show Love na trzecim miejscu- LOL!!!
Demon Tail- Uuuu ;* Sweet!!!
Fake Moustache na ostatnim miejscu- Łotefak?
Jakie macie zdanie o gwiazdach i artykułach w TOP? Piszcie w komach ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz