piątek, 27 marca 2015

Dziwne tematy na forum.

I ZNOWU FORUM!!! Siem do forum przyczepiłam XD Ale too nie tak!!!! To forum przyczepiło się do mnie!!!! Znalazłam dwa równie dziwne, co bezsensowne tematy, które nie powinny ujrzeć światła dziennego. <głos proroka>
I oto i nasze przeklęte tematy:
NOŁADNIE. Wpakowałaś się w tarapaty. Tabliczkem mnozenja nje znamy? No cusz każdy to umje  ja umjem jom tesz: Cztery razy cztery równa się tysiąc czterysta.XD
Mój kom jest zbędny, tylko pokemon umie to określić!!!
Pokemon- OJEJCÓ OJEJCIÓ JÓSTINEK PSZYPYWAJ Z POMACOM!!!
 XD pokemona<hyc i o podłogę>

A ja szukam lefel 1234567890+.
55+ to bieda. Chłopi ze wsi maja taki LVL.
Nje znasz się.
"lol mi cb jak będę miała 55 ***dnę ci w twarz."
I bardzo dobrze. PINKI ŁINKI.
Naaapad głupawki!!!! Jeste Tinky- Winky
Gejo- Tinky ;-; Cz-cz-cz-erwona torebka :o
Wjenc Tinky- Winky mówi, że nie znajdziesz CHŁOPAKA!!!! HAHAHAH!!!
;-; Co prawda ja jeste...

 T-T Bęczę!!!!  FOREVER ALONE.

ZNALEZIONA REDAKTORKA!!!

Witamy 3kicia30!!!!

ŻYCZĘ POWODZENIA NA BLOGU!!!!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz