poniedziałek, 9 marca 2015

Kokurs Emo Dreams

Ahoy!
Tutaj Iguśka:D Dzisiaj zrobiłam nowe logo...ale nie o tym ;3
Dzisiaj ocenię konkurs pt."Emo Dreams" czyli dosłownie marzenia emo :o
Konkurs pojawił się jakiś czas temu XD Konkurs jest bardzo udany...połwa MSP chodzi w ubraniach z tego konkursu.99% MSP (nie licząc małych lvl i bez-vipów) kupiła włosy z tego konkursu XD Nawet Ja :D
No dobra...rozpisałam się trochu :o Przejdźmy do konkursu o_O
Logo:

Hmmm...ładne! Logo ładne...takie tematyczne XD
DAM DAM DAM DAM!!! UBRANKA!!
Hmm...Dość ciekawe ciuszki...Ta pierwsza bluzka...gdzieś ją widziałam tylko, że bez ćwieków...AHA!! W Sweet 16 o_O
Wiecie, że ta falbaniasta miniówka jest w akcesoriach. WTF?

Te pierwsze włoski nosi pół MSP...te drugie też...
Ta bluzka z potworkiem jest dziwna...brzydka!!! FUUUUUU
Tak brzydka, że aż słodka<3
 
Fajny naszyjnik...taki Emoooo. I...części od robota? Niee! To kolczyki! DO USZU DO JĘZYKA DO WĄTROBY DO BRODY!!!!!WSZĘDZIE...DO DUPY...
A teraz tła:
Wow...ładne! Takie fioletowe i EMOOO. A cooo?
A tu w odcieniu niebieskim i zielonym. Ładne...tylko...SERDUSZKO NA ŚCIANIE??DLA FACETA???? -,- Ja będąc facetem...Tfu!! Co ja mówię?!
Ok...rzeczy:
Hmmm...
JAKA SŁOTKA MASKODTKAAA!!!!!AAAAAA!!!!!
Ale naprawdę fajna.
Wow! Jaka czaszka!
I ostatnie: Animacje!!:

Bleeeeee. Podoba mi się tylko ta z murem o_O i ogonkiem^^
A ta RARW... OMGG!!!! MÓZG MI WYŻARŁO!!!!!

Ok...To tyle. Na koniec cuś śmiesznego :D
Hehe XD To papatki
New logoo!!!


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz