środa, 18 marca 2015

Sztuczki na MSP!!! Sztuczka przestała działać!!!!

Hej! Tu IgaMagdalena!
Pewnie zastanawia was tytuł posta...
Otóż sztuczka z dodawaniem #fejmuf do znaj przestała działać :(
No nic...
TO WSZYSTKO PRZEZ PIXIE STAR!!!!
No dobrze... już koniec wykładu.
Koniec notki!!! PAA!
E... wy się nabraliście? lel.
Ok. przedstawmy te sposoby!!!
1. Nowa animka.
W filmie wybieramy kogoś, kto ma dużo animek i wybieramy ta, którą chcemy mieć.
Ja mam w znaj moją idolkę- Lolinkassi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Teraz NIE WYŁĄCZAMY PANELA Z ANIMKAMI!!! Przeciągamy naszą moviestar na animkę na panelu :D

Teraz tylko klikamy na animkę i... efekt sami zobaczcie :D
(PST. usunęłam screena ;o)
2.Jak usunąć wyłudzaczy znajomych?
Na początku musimy się wlogować (XD)
Na górze powinna być planetka:
I klikamy na nią.
I USUNELIŚMY ZNAJOMYCH!!!!!!!! JUPI!!!!!!!!!!!!
Przed:
Po:
Oh!!!! Nikogo nie ma :(Buuuuuuuu!!! jeste taka samotna!!!!Pozbyłam się znaj!!!
I NIE MAMY WYŁUDZACZY (Nie mówię o wszystkich znajomych ;o)
PS. Kiedy chcemy znów włączyć znajomych musimy się wylogować i wlogować.
Czy sztuczka wam się udała? Czy kapicie o co chodzi?
Tak? Więc piszcie w komach albo nie piszcie <3
Paaapppaa!!!
Uzależniłam się od:
I od tej muzy:
Heh...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz