sobota, 29 sierpnia 2015

HOT OR NOT #1!!!

No witam Państwa!
Czo tam?
U mnie wszystko w porządku...
Dzisiaj jest Harry potter...
Ja jak zawsze ogadam :D
A wy?
Jak już mówiłam, gdy zgłosi się 6 osób, zrobię Hot Or Not.
Na czym to polega?
Oceniam jeden twój look.
Osoby, które otrzymają najwięcej pkt. przechodzą do następnego etapu.
Odchodzi osoba, która miała najmniej punktów.
PUNKTACJA:
0-30- NOT
30-60-HOT
Okej, to zaczynajmy!
Pierwszy będzie look swwet laska11:
Twarz- Masz bardzo ładną twarz, tylko kolor oczu mi nie pasi ;/
Radzę ci zmienić kolor na niebieski <Byle nie za jasny> lub brązowy. 7/10
Włosy- Fajna fryzurka^^ Nic do niej nie mam XD 10/10
Sukienka- Wygląda, jakby była wyblakła, mogłaś dać ciemniejszy odcień czerni. 18/20
Buty- Mogłaś dać ciemniejszy kolor. Trochę tutaj nie pasują... mogłaś dać balerinki lub te całe "Creeperettes" 3/10
Kolory- Bardzo ładne^^ Tylko trochę wyblakłe :D 9/10
Dodatki- Widzę tutaj tylko brzydki naszyjnik- obrożę, nie podoba mi się :( 3/10
Razem- 48/ 60- HOT!!! BRAWO!!!
Drugi look należy do skubidi!
Twarz- Bardzo ładna, tylko masz troszeczkę ciemna skórę. 8/10
Włosy- Bardzo je lubię, tylko są takie jakby wyblakłe... 7/10
Bluzka- Awww, mój ulubiony gorsecik! 10/10
Spodenki- Mogłaś dać takie zwyczajne czarne, bo dziwnie wyglądają te czerwone trójkąty. 7/10
Buty- Lubię te buty, fajnie wyglądają 10/10
Dodatki- Oczywiście uszy diabełka XD
Tylko te policzki dziwnie wyglądają... 5/10
Kolory- Czerwień i czerń, piękne♥ 8/10
Razem- 57/ 60. HOT! BRAWOO!!
Trzeci look to look hania 8976!
Twarz- Nienawidzę tych ust :( Co ci ludzie widzą w tych napompowanych botoksem ustami z kolczykiem, fuj. 3/10
Włosy- lubię je^^ 10/10
Bluzka- Ładna^^ Ta z gazetki MSP, a do tego ładne kolory 10/10
Spodnie- Trochę mi tu nie pasują... dałabym raczej szorty, ale może być. 7/10
Buty- Najzwyczajniejsze trampki ;3 10/10
Dodatki- Za dużo tego! Usunęłabym te serduszka, tatuaże i uszy, ewentualnie zastąpiła szarymi... za dużo nawalone! 2/10
Kolory- Nie licząc uszu, wszystko ze sobą współgra. 8/10
Razem- 50/ 60! HOT!! BRAWO!!
Czwarty look od Samira Martysia!
Twarz- Bardzo nie lubię tych ust :( Są okropne :( 3/10
Włosy- Bardzo mi się ta kiteczka podoba^^ 10/10
Bluzka- Krótka ze śmiesznym nadrukiem ♥ 10/10
Spodnie- Takie zwyczajne szorty... mogły by być czerwone lub żółte, ale takie też pasują. 8/10
Buty- Nie pasują balerinki. Ja dałabym jakieś trampki.
Zmieniłabym też kolor na żółty czy czerwony... 4/10
Dodatki- Znów te rogi diabełka ;-; Dałabym najnormalniejszą opaskę...
Za to bransoletka pasuje tutaj idealnie. 7/10
Kolory- Bardzo ładne: czerwony i żółty. Odejmuję za balerinki. 8/10
Razem-  50/ 60 BRAWO!!! HOT!!!!
Piaty look od Vivian120!! MOJA SZONA!!!
Twarz- Dałabym ci piegi :) Masz piękne, czarne oczy! 8/10
Włosy- Jedne z moich ulubionych! 10/10
Bluzka- Trochę tutaj nie pasuje... zamiast niej mogłaś dać zwykłą, krótką bluzkę lub przynajmniej zmienić kolory :( 3/10
Spodnie- Śliczne♥ Te z gazetki, bardzo mi się podobają. 10/10
Buty- Też z gazetki 10/10
Dodatki- Kolor daszku nie pasuje :( Wiem, że była z gazetki, ale czy nie mogłabyś kupić innej? 4/10
Kolory- Bardzo ładna zieleń :) Ale muszę odjąć ci za bluzkę. 8/10
Razem- 53/ 60 HOT!!! BRAWO!!!
I ostatni look od Misia4768!
Nie powiedziała mi, jaki chce dać do konkursu, więc sama wybrałam.
Twarz- bardzo ładna. 10/10
Włosy- Śliczne 10/10
Bluzka- Bardzo ładna, mogłaś zamazać te wzorki, ale jak kto woli... 8/10
Spodnie- Tutaj mogłaś dać tańsze spodnie z deshing studio, ale te tutaj też są ładne. 10/10
Buty- Hmmmm... dałabym tu trampki lub balerinki... kozaki tu nie pasują :( 3/10
Dodatki- Mogłaś zmienić kolor tej czapy, bo w ogóle nie pasuje :(.
Te policzki okropnie tutaj wyglądają, kolczyki zresztą też.
Mogłabyś przynajmniej zmienić kolor tej bransoletki :( 0/10.
Kolory- Bardzo ładne, ale okropnie ci wyszły te dodatki, za co muszę odjąć punkty. 5/10
Razem- 46/ 60. BRAWO!!! HOT!!!
Ranking:
1. Skubidi- 57 punktów!- PRZECHODZI!!!
2.Vivian120- 53 punkty!- PRZECHODZI!!!
3. hania 8976- 50 punktów! Samira Martysia- 50 punktów- PRZECHODZĄ!
4.swwet laska11- 48 punktów! -PRZECHODZI!
5. Misia4768- 46 punktów- ODPADA!!!
Bardzo przepraszam Misia, ale przez okropne dodatki twój look był najgorszy :(
Na przyszłość zawsze dobieraj lepiej dodatki.
Daję ci nagrodę pocieszenia, czyli 5 autografów!
A resztę poinformuję, by zrobili kolejny look i polecili mi go.
Jeśli ktoś nie odpowie, to Misia znów będzie w konkursie, a osobę, która nie poda mi nazwy looka po prostu zdyskwalifikuję.
PAMIĘTAJCIE!!! DO WYGRANIA PREZENTY Z LISTY!!!
Mam nadzieję, że Hot Or Not wam się podobało.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz