niedziela, 23 sierpnia 2015

Look z losowym artykułem! |1|

Cześć, Witajta!
Dzisiaj są moje urodzinki c;
Wiem, że nie dostanę żadnego prezentu na MSP :(
...
Dostałam  Simsy <Oł, je, oł, je!>
Akcesoria.<Oł je, oł je>
Te najnowsze: "Kuchnia na wypasie", czy jak to się tam nazywało. XD
I plecak.
A, prawie zapomniałabym!
Przepraszam, że nie było wczoraj postów, bo byłam u cioci mojej mamy.
Żarło było bardzo dobre.
Ziemnioki, kotlete i oczywiście rosół.
W restauracji...
Marchewki były, nie?
To moja mama prosi o porcję bez marchewek <Oczywiście dla mnie, bo ja nie lubię marchewki, fuj>
To ja już sobie magi <Czy co to tam jest> wlałam, tak mi poleciało, że zupa była normalnie brązowa.
No to tej babki nie ma chwilkę, potem przynosi i co ja widzę...
Maga! <No nie wiem jak się to nazywa XD>
Tylko mi marchewkę wydzióbała i rosołu wylała (Zgaduję, że do ścieków)
Pfff...
Były tam takie trzy pieski...
Jeden malutki♥, a dwa wielkie wilczury.
I kury.
........
No dobra, to o czym miał być post?
Ach tak, "look z losowym artkułem"
Jak się pewnie domyślacie, moim zadaniem będzie zrobić look z losowym artykułem.
Dzisiaj wybrałam <A raczej wylosowałam> te włosy:
Nazwa: Club Star
Cena: 575 Sc.
Włosy nie są dla VIP.
Hmmm... dość ładne.
Szkoda, że nie mają też grzywki dłuższej.
Ale okej, zaczynajmy!
Postanowiłam zrobić taki sportowy look^^
I jak?  Wyszło mi?
Ubrania są z ostatnich stron, gdyby coś.
Szkoda, że bluza i spodnie są dla VIP :(
Znalazłam ich zamienniki, ale to nie to samo :(
Look kosztuje 2125 Sc, trochę drogi.
Skład:
Czapka- Top Tennis
Cena- 400 Sc. <Nie dla VIP>
Taka niby czapeczka^^
Ładna, kupiłabym nawet, ale niestety mi do niczego nie pasuje, a mam za mało Sc na nowego looka.
Buty- Laced Sneakers
Cena- 450 <Nie dla VIP>
Kiedyś były początkowymi butami, chyba najładniejszymi c:
Zwykłe, sznurowane trampki, a co?
Spodenki- Sequin Street Dance
Cena: 400 Sc. <Dla VIP>
Bardzo ładne spodenki, najbardziej podobają mi się te łatki♥
Szkoda, że są dla VIP :(
Są naprawdę ładne, musiałam je umieścić w looku!
Bluza- Bling Sports
Cena- 300 <Dla VIP>
Jak ja kocham tą kurtkę♥
Szkoda, że żadnej nie mam :(
No nie, dla VIP! Te najfajniejsze rzeczy są zawsze dla VIP (Rzeczywistość)
Włosy- Club Star
Cena- 575 Sc <Nie dla VIP>
Oto i nasz losowy artykuł!
W kolorze kremowego blondu wygląda lepiej niż w brązie, co nie?
Śliczne są te ubranka♥
A teraz uwaga!
Zrobiłam jeszcze look nie dla VIP z zamiennikami rzeczy dla VIP:
Ah, taki bardzo średni :/
Tutaj kolorów się tak łatwo dobrać nie dało :(
I do tego jest droższy!
Skład:
No niestety, brzydsze są.
Spodnie- Tough Tiger
Cena- 400 Sc <Nie dla VIP>
A takie sobie ;/
Bluza- Hip Hop Happenin'
Cena: 400 Sc <Nie dla VIP>
Nie podoba mi się :((
Kolory:
Zaznaczyłam kolory, które użyłam w looku.
Mam nadzieję, że jesteście na tyle inteligentni, że chyba się domyślacie, gdzie są te kolory, co nie?
-----------
Jak podobał wam się look?
Oceńcie go w skali 1-10 w komentarzach!
Liczę na wasze komy!
Pozdrowionka.
_Igol z Menszem_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz