czwartek, 20 sierpnia 2015

Pomysły na serie!

Witam^^ Przepraszam za te ciągłe przerwy, ale nie mam czasu.
Mama zmusza mnie wychodzić koło 12:00, a wracam koło 17:00.
Zrozumcie, dokończę Animca i do was wrócę! <A może jednak nie...>
Tak czy inaczej mam dzisiaj strasznie dużo weny twórczej^^
Zapisałam już cały 60 kartkowy zeszyt <Czyli ze 100 stron> opowieścią o psychopatce, ale mam nadzieję, że starczy mi jej jeszcze na te serie, które wam przedstawię:
1.Look w... (Np. groszki, kotki^^ itd.)
Robię look, w którym główną rolę odgrywają gwiazdki czy serduszka.
2. Look z losowym artykułem.
Robię look z losowym artykułem.
3. Sobowtóry gwiazd.
Robię sobowtóra wybranej gwiazdy.
4. Animki
Pokazuję warte kupienia animki^^
5.Jak ładnie urządzić dom?
Z pomocą mojej mamy pokażę wam jak połączyć styl nowoczesny i stary, by wyszło ładnie <Co jest wyjątkowo trudne>
I uwaga!
Gwóźdź programu!
...
6. IGA TO TROLL
Chyba każdy wie o czym będzie seria XD
To wszystkie serie, które <mam nadzieję> zrealizuję.
Mam nadzieję, że spodobają się wam :)
Postaram się zachować różnorodność :)
Piszcie w komach jaka podoba wam się naj naj :)
Pozdrowionko!
Od dzisiaj ten obrazek to moje logo <3
_Igol_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz