wtorek, 25 sierpnia 2015

Gazetka MSP!

Witam Was Dzisiaj w 3 poście, Oł je!
Na początku chciałam wam powiedzieć, że do konkursu zgłosiło się już 5 osób czekam na jeszcze 1 ;3
O co chodzi?
No właśnie, o co?
O nową gazetkę MSP!
Łaał!
Kilka dni temu wyszła gazetka MSP, a ja dopiero teraz to sobie uświadomiłam ;-;
Szybko pobiegłam do kiosku i kupiłam.
Ufff... jeszcze jest!
A oto i okładka:
(Zdjęcie moje)


Pazurki mojej mamy ;3
Środka wam nie pokażę, bo nie chce mi się robić tylu zdjęć, tym bardziej, ze nie mam kabla do przesyłania zdjęć z tableta lub telefona do komputera...
Ale jest bardzo fajna :)
W środku mamy kod.
Gdy go wpiszemy dostaniemy spodenki, rolki i 500 Sc!
Bardzo ładne są te spodenki XD Rolki też XD Zrobiłam naprawdę fajny look:
Ah, taka mała sesja... koffam te włoski <3
I jeszcze jedno...
Ostatnia strona mnie zaciekawiła...
Wkleję zdjęcie (moje)
Ten napis na górze XD
No... co my tu mamy...
Tego się nie spodziewałam...
VIP NA TYDZIEŃ Z NASTĘPNĄ GAZETKĄ MSP?
Aha...
Dostajemy starter jako gratisowy prezent od Play ze starterem ze 3 złotymi na start i VIP'a... chociaż nie... najtańszy VIP na tydzień kosztuje 11 zł... <11,07 idiotko!>
Czyli VIP za 8 złotych...
No cóż, 3 złote to dużo ;-;
Ale fajnie, bo do tego mamy gazetkę...
Przynajmniej <chyba> coś jest fajnego w środku, bo taka gruba jest <Najadła się Hot Dogów>
Ale to chyba dobrze, że dostaniemy tańszego VIP'a.
I dzisiaj zauważyłam zmianę w szafie:
Nowy znaczek "Looks"
Ładny... podoba mi się...
Lubię tą fryzurę.
Szkoda, że nie dali kolorów i prawdziwej movie star, tylko takiego białego manekina bez twarzy...
Modzi coś szykują, bo błędy, błędy, błędy!!!
Widzicie jaki bigos z tymi ubraniami XD
Już pojawił się znaczek z napisem "wkrótce"
Rozdawanie dyplomów MSP...
Czego ci Modzi nie wymyślą...
Ale się Pixi odwaliła
Podobała wam się notka?
Piszcie w komach!
JESCZE ZOSTAŁO JEDNO MIEJSCE DO HOT OR NOT!
ZGŁASZAJCIE SIĘ W KOMACH I NA MSP!
Pozdrawiam...
_Igol_



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz