sobota, 8 sierpnia 2015

Nickelodeon na MSP?

Oczywiście nie na naszym.
Hue Hue.
A o jakim MSP mowa? O Niemieckim MSP!
Ostatnio czytałam na forum o tym całym "Nickelodeonie" na MSP i postanowiłam spawdzić czy to prawda.
Zrobiłam sobie konto na niemieckim MSP i w konkursach szukałam konkursu o Hitlerze albo przynajmniej o wojnie. <Potem jeszcze przeszukiwałam rzeczy, chciałam znaleźć plakaty z Hitlerem XD>
A potem...
Wpisałam w wyszukiwarce znaj. "Nickelodion" oczywiście z błędem.
Jakieś 2 minuty później skapnęłam się, że coś napisałam nie tak i szybko poprawłam błąd. Okej, wyświetlił nam się na pierwszym miejscu Spongebob  czy jak on się nazywał XD
Miał dziwną ikonkę, bo nie była to postać z MSP, był to Spongebob!
Oto i dowód:
Widzicie? Ma jeszcze znaczek z napisem "Insel de wow"
A tak wygląda jego profil:
Wiecie, że da się go usunąć ze znaj? :o
Można go też zaprosić XD Wystarczy kliknąć znaczek "Bądź moim przyjacielem"
Ja radzę dać "Ja", ale jak kto woli.
I teraz najfajniejsze: gdy zaprosimy Spongebob'a do znajomych... da nam prezenty!
Dostajemy hamak, jakiś plakat i dwie koszulki.
Bardzo ładna jest ta koszulka no dole, mogłabym zrobić nawet z nią look, bardzo mi się podoba. (Nie mogłam wytrzymać, musiałam zrobić XD)
Śliczny <3 Taki wakacyjny, aż czuć ten klimat! Jak koffciam ten look!
A teraz look z drugiej koszulki ze Spongebob'em
A ten jest taki średni...
Ale i tak mi się podoba.
Jak jak lubię włoski koloru blond w takich wakacyjnych lookach!
Dostaliśmy jeszcze rzeczy do pokoju, już pokazuję!
Tak wyglądają w domku, są całkiem duże. Troszeczkę dziwnie to wygląda... palmy w pokoju dziennym XD Bardziej nadają się do ogródka, ale leniwa ja nie chciałam robić dwóch zdjęć, więc wszystko jest w jednym pokoju.
Chciałabym wam pokazać jeszcze profil tego "Nickedoleona"
Nie będę wam pokazywać wideo ani zdjęć, ale pokażę wam artbooki.
Hmmm... zastanawia mnie jak to zrobili. Myślę, że mieli gotowe zdjęcie i dodali tylko kilka detali i napisy, lub modzi dodali im funkcje.
Wydaje mi się , że nigdy nie było na MSP takiego tła. o_O
A teraz pokój Spongebob'a
Oooo! Jakieś coś! Wygląda mi to na przesadzony park w Bikini Dolnym (Tagg, Iga oglądała kiedyś Spongebob'a) Jest tylko jeden pokój. <Ja tez nie wiem czemu ludu!>

To było wszystko, co chciałam wam pokazać.
Mam nadzieje, że zrobią też Spongebob'a na Polskim MSP.
Zrobię jeszcze (Może) post o konkursie, ale nie wiem, bo jadę do babci, która nie ma kompa XD
Mogę tam tylko oglądać JuDupa i telewizję (Szczęście, że babcia ma dość dużo kanałów, bo umarłabym z nudów XD)
Zdrówka życzy _Igol_



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz