poniedziałek, 24 sierpnia 2015

ANIMKI WARTE KUPIENIA |1|- ZWIERZĘTA & PUPILE

No witam, witam.
Już drugi post w tym dniu.
Mam dużo weny twórczej...
Już się kończą wakacje...
A ja wczoraj dostałam od Mojej Kochanej żonki autografa na urodzinki... dziękuje.
I od pewnej dziewczyny bluzkę...
Bardzo ci dziękuję, też ci coś dam przy okazji...
Urodzinki były fajne.
Poszłam na lody, pojechałam do kina na film pt. "Mały Książe" i potem poszłam z rodzicami do KFC <Ostatni raz byłam przed wakacjami, ale to chyba dobrze...>
I ogólnie było fajnie...
Ale notka nie o tym...
Dzisiaj pokażę wam animacje, które <moim zdaniem> warto kupić.
Okej zaczynajmy!
W każdym poście będzie inna kategoria, pierwszą kategorią jest...
Zwierzęta & Pupile!
1.
Nazwa- Pomeranian Love.
Cena- 700 Sc <Nie dla VIP>
Przydaje się do filmów z jakimiś starymi pannami z psami XD
Bardzo mi się ten piesek podoba, ale to chyba nie pomeranian, bo jak pokazałam mamie tą animację, to powiedziała, że pomeranian  nie może być tylko biały...
Sprawdzę to na wujku Guglu...
Wiecie, że pomeraniany <Czy ja dobrze to napisałam?> mogą być nie tylko <jak dotąd moja mama sądziła> pomarańczowe, lecz też brązowe, białe i czarne?
Szkoda, że blond nie ma...
2.
Miszczunio painta to Mua!
Nie mogłam się powstrzymać!...
Nazwa: My Psychics Cats <XD>
Cena: 750 S.C. <Nie dla VIP>
Słodziutka jest ta animka^^
Przyda się do Happy Endu filmu o zdradach (Łooł)
Mąż daje swojej ukochanej kotki!
Jednak ja nie chciałabym dostać psychicznych kotków...
3.
Nazwa: Catch the String
Cena: 8 diamonds <Dla VIP, bo tylko osoby, które kupiły pakiet VIP dostają diamenty.>
Fajna, podoba mi się, gdyby nie te 8 diamonds, to bym kupiła!
Jest za droga, ale osoby, które mają np. 500 diaxów, mogą sobie na nią pozwolić ;-;
Kojarzy mi się z babcią- kociarą, która zaprosiła swoją wnuczkę i kazała się bawić z kotem ;-;
4.
Nazwa- Hell Horse
Cena- 450 <Nie dla VIP>
Przydaje się do horrorów itd.
Co by tu jeszcze powiedzieć?
Fajny ten konik ;-;
Taki bardzo...
Słodki...
IGA UPOŚLEDZONE DZIECKO, BUHAHAHAHAHAHAHA.
5.
Tak, domalowałam oczy XD
Nazwa: Cute Puppy
Cena: 500 <Dla VIP>
Szkoda, że dla VIP :(
Ten mopsik jest mega słodziutki <3
I nawet droga nie jest...
Szkoda, że dla VIP...
Pasuje do takiego filmu o nastolatkach czy modelkach...
Do mnie nie pasuje...
5.
Nazwa: Fluffy Kitty Cat
Cena: 500 <Dla VIP>
Podobna do tej z mopsem, ale zamiast psa jest kot XD
I nazwa kreatywniejsza XD
A cena taka sama.
Ja kociarą nie jestem ale animka słodziutka ;*
I niestety dla VIP!
Ładne animki są dla VIP, Błe!
<Płacze>
6.
Nazwa- Unicorn Fantasy
Cena- 1000 <Dla VIP>
Moim marzeniem było zostać jednorożcem...
Lecz obroniłam znajoma obrażając jednorożca i jednorożce są na mnie złe...
Szkoda...
Ale animka fajna!
7.
Nazwa: Cute Bunny Present
Cena: 450 <Dla VIP>
Fajna jest, słodka.
Pasuje do dziecinnych postaci lub dzieci w filmie.
Szkoda, że nie mogę kupić, bo nie jestem VIP :(
------
I to tyle...
Jak podobała się notka?
Piszcie w komentarzach...
Pozdrawiam...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz