poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Sobowtóry gwiazd! #1

Cześć! Witam Was Bardzo Serdecznie Moje Ziemnioczki!
Jak tam u was?
Dobrze się spało?
Aha. To fajnie.
Dzisiaj zaczynam nową serię (dokładnie trzecią już z zapowiedzianych)
Czyli... "Sobowtóry Gwiazd"!
O co chodzi w tej serii?
Muszę stworzyć sobowtóra gwiazdy.
Ale na początek informacja!
Macie może jakiejś pomysły dotyczące serii? Piszcie w komentarzach!
I... ZGŁASZAJCIE SIĘ DO DRUGIRGO JUŻ HOT OR NOT!
Minimum 6 osób musi się zgłosić, inaczej Hot Or Not nie zrobię.
Już mam jedną...
Jeszcze pięć...
Nagrodą są 3 prezenty...
Wiem, że się nie opłaca, ale co ci szkodzi zgłosić swój look?
Może właśnie ty wygrasz?
Takie coś zrobiłam XD mam nadzieję, że się ktoś zgłosi...
Ale wracając do tematu notki, muszę zrobić sobowtóra gwiazdy...
Wybrałam więc...
Tego Oto pana:
Dlaczego Jessiego?
Mój znajomy podawał się za tego oto Jessiego, więc postanowiłam zobaczyć kto to jest... Normalnie rozwala system: - Ran, Bicz, ran! -Fak Dżessi, Fak!
Okej... a teraz look!
Hahahaha... Ale mi Jessi wyszedł...
Butów nie zmieniałam, bo nie wiem , czy Jessi nosi trampki czy kozaki, bo  tego nawet nie widać...
Zawiera cztery rzeczy, ale jak ktoś ma takie podobne spodnie, to nie musi kupować...
Cena- 1650 Sc.
Skład:
Spodnie- Groom Trousers
Cena- 400 Sc <Nie dla VIP>
Zwyczajne spodnie, jakie na pewno każdy ma.
Broda- Trimmed
Cena- 400 Sc <Nie dla VIP>
Look może być bez tej brody, jeśli ktoś ma naprawdę mało pieniędzy i koniecznie chce być Jessim.
Włosy- Curtains Cool
Cena- 500 Sc <Nie dla VIP>
Takie włosy kretyna, które nigdy mi się nie podobały.
Do tego ten kolor...
Bluzka- Race Crew
Cena: 350 Sc <Nie dla VIP>
Jessi ma podobną koszulkę.
Ta była w konkursie o samochodach, więc to pewnie coś związanego z motoryzacją...
Tak myślę...
Teraz kolorki:
Zaznaczyłam kolory...
Takie bardzo żulowe...
Niebieskie Jeansy, czerwony T-Shirt...
Nie no, naprawdę kolory kojarzą mi się z żulami...
Ah, te skojarzenia.
I jak? Podobni? Piszcie w komach!
Mam nadzieję, że notka wam się podobała i przypominam o zgłoszeniach do Hot Or Not!
Pozdrawiam___
_Igolka_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz