czwartek, 13 sierpnia 2015

Jak dodać muzykę na bloga?

Witam, witam!
Zaskoczeni, że robię taki poradnik?
Już wyjaśniam!
Moja przyjaciółka bardzo prosiła mnie, bym zrobiła taki poradnik, więc postanowiłam, że zrobię, zresztą nie mam pomysłów na posty.
Pierwsze co musimy zrobić to wejść w ten link.
Powinno wyświetlić nam się takie coś:
Musimy wybrać kolor paska, polecam tą pierwszą opcję z ramką.
Gdy już wybierzemy, klikamy "Next"
Ja już dodałam piosenki, ale pokażę wam jak to się robi:
1.Wchodzimy na You Tube.
2.Szukamy fajnej piosenki, klikamy na nią lewym klawiszem, by pokazał nam się kod URL, kopiujemy go i wklejamy tam gdzie pisze "SONG URL"
Teraz musimy tylko napisać tytuł piosenki i dać "Next" :)
Radzę wam dać takie same ustawienia, jakie ja mam, ale możecie też poeksperymentować ;3
I teraz, gdy już wszystko zrobimy dajemy "Done"
Pojawi nam się okienko z kodem HTML, musimy to skopiować i dodać na bloga...
Dajemy "Projekt"
---> Układ <---
I teraz szukamy wolnego miejsca, czyli okienka, na którym napisane jest "dodaj gadżet" Klikamy napis.
Szukamy "HTML/JavaScript" i klikamy plusa przy nazwie.
Wyświetli nam się okienko. Tam powinniśmy wkleić wcześniej skopiowany kod.
Zapisujemy.
I gotowe! Teraz wystarczy włączyć bloga i zobaczyć, czy wszystko zrobiliście dobrze!
Jeśli nie, to powtórzcie wszystkie kroki jeszcze raz.
Jeśli wszystko dobrze zrobiliście, na górze waszego bloga powinien widnieć pasek koloru, jakiego wybraliście.
Myślę, że wszystko, co tutaj pokazałam było zrozumiałe, jeśli nie, piszcie w komach czego nie rozumiecie :)
Życzę  miłego dnia :)
_Igol_



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz