sobota, 8 sierpnia 2015

Konkurs Wielki Park Wodny

Witam Wszystkich Tutaj Zgromadzonych!
Na początku chciałam omówić sprawę nowego wyglądu bloga.
Jak już zauważyliście jest nowy nagłówek. Do końca wakacji takie będzie, prędzej nie zmienię. Jeśli chcielibyście się dowiedzieć, jak takiego zrobić, piszcie w komach!
(Szczerze wątpię, że ktoś napisze)
Okej, przejdźmy do tematu notki!
... <Ta, ta, już przechodzę>
Konkurs jest już od czwartku i jego temat brzmi: "Wielki park wodny"
Nie wiem jak wam, ale mi bardzo kojarzy się z wakacjami.
Jak zawsze na początku pokażę wam logo konkursu:
Na początku myślałam, że ta dziewczyna z tyłu skakała na główkę do płytkiego brodzika i nie skończyło się to dobrze. Łaaał! Ten chłop i ta dziewczyna chodzą po wodzie! ŁAAAŁ! Logo jest... śmieszne (?) Za to bardzo podoba mi się napis, wygląda jakby był zrobiony z wody. 8/10 Bardzo podoba mi się napis, tło i animki, odejmuję punkty za tą moviestar z tyłu (ona już chyba nie żyje...)
Ubrania:
Dla dziewczyn:
Ale mi się podoba ten strój kąpielowy za 475sc, szkoda, że nie jestem VIP, bo bym sobie kupiła :(. Jest jeszcze droższa wersja bez kwiatków i dla normalnych użytkowników, ale wygląda takoś jakoś nudno :(
Po prostu zakochałam się w tej bluzce za 650sc. Zrobiłam z nią look na innym koncie.
Koło ratunkowe! Z rybkami! So so so sweet ♥ Hahaha, mamy tu cały zestaw do pływania: strój, czepek, płetwy i <kurczaki, nie pamiętam jak się to nazywało> "okulary do nurkowania" Te szorty za 500sc wyglądają na takie dla chłopaków, nawet je mierzyłam, Fleeee. Wydaje mi się, że te sandałki już gdzieś były :(
Dla chłopaków:
Uuuuu... co to jest te coś zielonego na "szelkach"? Łot?... Ah! Mam pomysł na pedalski look! Yea! Krowi zestaw! Muuuuuu! <Chyba krowi>
Mamy do wyboru 3 peruki... ja mam pomysła na kolejny look! Koło ratunkowe dla chłopców... serio? Ale fajna czapeczka! Szkoda, że nie ma takiej dla dziewczyn, bo kupiłabym. Płetwy i okulary takie same jak dla dziewczyn. Nie ma tych gaci w iluminati. Czyli, że miały tylko dziwny krój. True.
Looki:
Taki czarno-biały deluxe do łażenia i leżakowania, gdy twoje dzieci bawią się w wodzie wersja dla bogatych pań. True. Jak ja kocham blond włoski♥ Kurczem, jakie ja mam brzydkie usta! Chyba kupię sobie VIP-a i zmienię twarz! Ta opaska wygląda trochę jak rakotwórcza gumeczka loom band z Chińskiego marketu XD
Tu coś <sroś> pasującego bardziej do tematu, czyli strój kąpielowy, czepek i koło ratunkowe w kolorach całkowicie do siebie nie pasujących, ale tak musi być. Szary look będzie za chwilkę. Musiałam dać to koło♥ Ono jest takie słodziutkie i Mró Mró, bez koła look wygląda dziwnie.

Szary i biały♥ Ten look jest moim ulubionym. Nawet na brzydkiej mnie wygląda świetnie! Wcześniej ja się tego stroju brzydziłam- okropnie mi się nie podobał, a teraz wydaje mi się być świetny! <Ale ja na nudzoną wyglądam>
To jest czarny ratownik, Yea! A jednak te spodnie nie są z motywem krufczych <błędy specjalnie> łat :( Ale fajna jest ta koszulka XD Kupię sobie na głupiej wiewiórce <Tagg, to jest nazwa konta ;3>
Tu mamy takiego facioszka, który nurkuje bez takich okularów z rurkąXD
Na początku miał być to surfujący przystojniaczek, ale po co mu płetwy na desce, a chciałam, by choć jeden z looków dla facetów miał w swoim składzie buty.
Myry, myry! Zamknął oczka, więc mu je domalowałam <Heheszky>
No zobaczcie jaki cudny♥ On najbardziej mi się podoba, nazwę go Pan Teofilek i w postach o konkursach będę pisać: Look od Pana Teofilka.
Yea? Yea. <Co ja dzisiaj mam z tym "Yea"?>
10/10 ja cieee, ubrania są świetne!
Rzeczy:
Oooo! Koło ratunkowe- pączuś! Hah, takie bardzo ogródkowe rzeczy XD Sama muszę sobie coś kupić do ogródka, bo taki brzydki XD Proponuję taki basenik dla dzieci. W pokoju Nickelodeon'a był taki, pewnie drogi jak cholera i dla VIP-ów. Oto i prawda tego MSP- co fajne, to dla VIP.  <Ale serio muszę sobie kupić coś z tego konka, korci mnie ten "wospad">
10/10 Nie mam się do czego przyczepić.
Animacje:

Animki są fajne, najbardziej podoba mi się ta za 600sc. Taka segzi end aj knoł it! Błędy speszjal! Odkryłam, że "martwa" animka (ta za 110) tak naprawdę jest ruchoma (No jak to animki, geniuszu!)
A ten natrysk (Jezu no, nie wiem jak to się nazywa) w kształcie czaszki (Chciałam napisać głowy czaszki, jezu, jaka ja jestem głupia XD) mnie rozczula (Bo jest kawaii!)
Animki są świetne! 10/10
Tła:
Yayy!! To ten superaśny, świetny i czadowy park wodny! Kiedyś jak byłam mała kochałam takie wodne ślizgawki! To tło jest świetne! Muszę sobie je kupić, niestety na razie  nie mam dużo SC :( 
Różowa kraina! Kawaii♥!
Ale to jest słodziutkie♥ Różowiutkie♥
10/10 Słodziutkie!
Chatroom:
Napis taki sam, tylko, że dodali rybkę na górze ekranu.
A tak wygląda w środku:
Tło chatroomu jest jak tło w sklepie i są trzy możliwości. Ja byłam w Hollywood Epic Water Park. Obok mnie stoi mój koffany monsz Marianeq!
Chatroom jest fajny.
8/10 szkoda, że nie dali PinkLandu jako tło :(
OCENA KONKURSU: 58/60!
Konkurs jest bardzo udany, bardzo podobają mi się ubrania, animki, tła i rzeczy.
Następny post będzie jutro, bo zabieram ze sobą laptop.
ŻEGNAM I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA. _Igol_
Na koniec dodam zamiast loga Love obrazek! Kc Kc Kc, Marianeq!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz