niedziela, 9 sierpnia 2015

Dziecko NEO na MSP

Witajta, Ludzie!
Dzisiaj dodałam muzykę na bloga.
Nie miałam dużo czasu, więc są tylko dwie piosenki, ale gdy znajdę coś fajnego, to od razu dodam.
Dzisiaj napisało do mnie wyjątkowo głupie dziecko NEO.
Chyba każdy wie co to są NEO-sy i chociaż raz widział lub rozmawiał z takim dzieckiem.
Ale nie każdy, więc szybko wytłumaczę.
NEO to wyjątkowo rozwinięte   niedorozwinięte  dziecko, którego ortografia jest na potwornie niskim poziomie, a logika niemalże na zerowym.
Naukowcy udowodnili, że mózg takiego NEO dziecka jest rozmiaru fistaszka.
Jak już wspominałam, pisało do mnie dziecko NEO.
Oto i rozmowa:
 Kurczem, jak ja tego "Plis, plis, plis" nie znoszę!
 
 


Potem mi tylko przekleństwa pisała, więc nie ma co pokazywać XD
Straszne to dziecko! na początku prosi o prezent, potem nazywa s*ką, prosi o prezent i nazywa s*ką. Zero logiki!
Strzeżcie się dzieci NEO!
NEO to zło wcielone!
Zespół N.E.O to choroba zakaźna, leki są bardzo drogie i rzadko skuteczne!
Jak się chronić?
To proste!
Nie zbliżać się do NEO-sów na więcej niż 3 metry!
_Igol_
Hue Hue! Alem jam złam!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz