środa, 2 września 2015

Szkolne misje!

Zaczęła się szkoła...
Już wiem, że będzie to okropny rok...
Nie wiem, czy dam radę blogować i się uczyć.
Pewnie notki będą tylko w weekendy, a jeśli już to w piątki.
Mam nadzieję, że zrozumiecie...
Na MSP pojawiły się misje związane ze szkołą:
Ale sobie wymyślili^^ Akademia MSP^^
Boże, to już się robi trochę żałosne.
Misje są takie sobie...
Napisz status Akademii MSP!
No po co? No po co?
Zaproś znajomych do Akademii MSP! Napisz w chacie "Akademia MSP!"
Po co mam ich zaprosić do tej całej akademii MSP, która nie istnieje?
Pixi w szkolnym mundurku...
I w swoich różowych włosach, których nigdy nie zmienia...
Już mnie od nich mdli...
Okienko zaś bardzo fajne :)
Zrobiłam już wszystkie zadania...
TADAM!
Bardzo ładne są te obrazki^^
W nagrodzie dostajemy ślicznego misia (czy tam pieska).
Szkoda, że nie można zmieniać kolorków, bo nie bardzo podoba mi się ta różowa bluzka... ładniejsza byłaby np. niebieska, zielona, fioletowa :)
Misiu jest na ramię. (Oto dowód)
Ah, ta jakość zachwyca!
Zastanawiam się co będzie w kolejnych szafkach... może mundurek lub torba...
A jak wy myślicie? Piszcie w komentarzach!
Pozdrawiam i życzę miłego dnia...

_Igol_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz