sobota, 18 lipca 2015

Nowe boonies w sklepie!

Witam wszystkich! Z tej strony IgaMagdalena!
<Unga Bunga i hyc o podłogę!>
<Twoja Babcia wciska kapcia>
<Twoja mama...yyyyy...>
Okej, skończę na tym.
Mam  napad głupawki! Niech żyje głupawka!
Porozmawiamy sobie dzisiaj o głupawce!
Żartuję, porozmawiamy dziś sobie o...
Majonezie Babuni! Mam świetny pomysł na następny post, Yay!
Wczoraj znów był Harry Potter, oczywiście Igol oglądał.
...
To zaczynamy!
Ostatnio do sklepu z boonies dodano cztery nowe boonies. Są one bardzo ładne, ale i drogie. 
Żółta pętla - O, jakiś pokemon! Jeju, naprawdę drogi! Nie podoba mi się. Ma taką dziwaczną pseudo grzywkę wyrastającą z głowy (Aha) i dziwne nogo- uszy- ręce- futro- ubranie.
Różowa pętla - Ooooo! Rozpoznaję tego booniaka! Był w pakiecie walentynkowym VIP-a na rok, więc nie dziwię się, że jest dla VIP. Średnio mi się podoba. (Iga jest wybredna)
Zielona pętla - Ten jest fajny, najbardziej podoba mi się jego kolor. Niestety, wątpię bym go kiedykolwiek kupiła. Jest po prostu za drogi.
Modzi słono przesadzili dając takie ceny bonies, zaraz będą kosztować 100 000 Sc.
I teraz niespodzianka! Da dum da dum!
BOONIE ZA DARMO?
Zaznaczone jest miejsce gdzie powinna być cena. Błąd? Nie sądzę. Po prostu reklama. Gdy klikniemy "kup" wyjdzie nam ze sklepu i pokaże się takie coś:
Wydaje mi się, że ten boonie z pakietu to po prostu ten "darmowy" w sklepie, tylko, że tutaj już jest dorosły. Czyli, że co? Modzi odkryli nowy sposób na reklamowanie VIP-a.
-Oooouu! Jaki ładny boonie! Za friko? Biorę <klika "kup">
-Chcesz mieć tego boonie? Musisz  kupić VIP na rok w strasznej cenie! <śmiech>
No cóż, nic na to nie poradzimy.
Te boonies są po prostu za drogie dla zwykłych movie stars.
A jak wy myślicie? Piszcie w komach^^
-Igol-




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz