wtorek, 14 lipca 2015

Konkurs Cutie Kawaii

Cześć! Witam was wszystkich serdecznie! Tutaj IgaMagdalena z porcją czarnego humoru!Yey!
Może być tyle? Na koniec coś jeszcze dam, nie ma wyjścia, musicie przecierpieć naładowany słodkością i cukierkami post. Tak, musicie. (-_-)
Czemu słodkością i cukierkami? A co kojarzy się wam ze słowem "Kawaii"?
A co to ma wspólnego z dzisiejszym postem? Sprytni powiedzą: -Nowy konkurs na MSP! <Sprytni przeczytali w tytule>
Oto i logo konkursu:
Kaito bez majto? Ty tutaj? O jejku, jakie słodkie logo! I te falbaniaste ubranka! Cudne! I ten napis w kształcie główki kotka ♥♥♥ Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że w sklepie będzie można kupić strój Kaito! Ocena: 10/10 wszystko idealnie!
Sklep dla dziewczyn:
Bardzo podoba mi się ta falbaniasta spódnica i sukienka. Ten misiek na torebce za 350... kiedyś pamiętałam jak się ten misiek nazywał... teraz już zapomniałam. Szkoda, że jest dla VIP. Kupiłam go i mega falbaniastą spódnicę na innym koncie, na którym miałam VIP. Podobają mi się też te włosy za 7 diamonds, ale sądzę, że są za drogie.
Musiałam kupić te podkolanówki- pandy! Po prostu musiałam! Są prze słodziutkie! Teraz prawie wszyscy noszą te maski kawaii cat'a razem z włosami obok. Razem wyglądają naprawdę cudownie! Szkoda, że te fioletowe włosy są dla VIP. Chyba podobają mi się najbardziej z tych wszystkich rzeczy. Oho. Buty ze świecącymi podeszwami XD. Nie mogło ich zabraknąć! Pamiętam, że ta spódniczka w koty już była w jakimś innym konkursie, zresztą ta sukienka też.
 Hmm... co tu jest nowego? Tylko bluza pierwsza od lewej, drugi rząd. A coś jeszcze? Chyba nie. Resztę wzięli z innych konkursów, zmienili kolory i koniec. Szkoda.
Ubrania dla chłopców <Teraz zobaczymy, czy będzie strój Kaito bez majto XD>:
Cooo? Tylko jedna strona? I nie ma stroju Kaito bez majto! Jestem zawiedziona! Mamy jakiś hipsterski, fioletowy sweterek z szalikiem, maskę z kawaii cat'em w wersji dla mężczyzn, buty z świecącą podeszwą, górę od "garmiturka", dziwna bluzka kojarząca mi się raczej ze starym żulem, nie z kawaii żelusiem. Do tego mamy dwie sztuki "lalusiowatych" spodenków.
Looki:

Ten look nie jest do końca cały z tego konkursu, bo uszka i trampki są z innego. Jeśli nie liczyć by spódniczki to z konkursu jest tylko maseczka, włosy i bluzka. Mimo to look mi się bardzo podoba. Jest taki dziewczęcy. Okropnie podoba mi się też kolor tego looka- ciemny róż. Jak widzicie jest to taki "koci" look, bo mamy tu kocie uszka, maskę i spódniczkę.
Ten mi się chyba najbardziej podoba. Jest taki słodziutki ♥ Połączyłam dwa pasujące do siebie kolory- żółty i jasny niebieski. Nie wiedziałam, że ta spódnica będzie aż tak dobrze pasować do krótkiej bluzki. Nie pasowały tutaj trampki, więc dałam butki na obcasach z futerkiem i uszkami.
 Zmieniam zdanie, ten jest najśliczniejszy. Jest elegancki i słodki zarazem. Ta sukienka wydaje się być w sam raz do siedzenia w domu, lecz płaszczo- kurtka dzięki swojemu kolorowi wydaje się być elegancka. Takie jest moje zdanie. Gdybyśmy zmienili jej kolor, nie byłaby już taka elegancka.
Ten look jest zdecydowanie najbardziej kawaii. Oczywiście mamy rude włosy, a jakby inaczej? Oprócz rudego mamy tutaj jeszcze fiolet, różowy i niebieski. Albo na czapce i butach są dziwnie wyblakłe, albo dałam tam inne. No cóż... mówi się trudno. Wydaje mi się, że look jest dziwnie przesadzony, bo tu kokardki, tam gwiazdki, tutaj pandy, tam futerko...
 Łał! Szczerze nie wiedziałam, że tak mi ładnie wyjdzie! Dopiero teraz zaczął mi się podobać ten sweterek. Świetnie wygląda ta maseczka w czarno- zielonym kolorze. Na początku zmieniłam kolor tych "policzków" na czarny, ale zdecydowanie wyglądają lepiej, gdy są zielone.
Jaki piękny laluś! pięknie dobrane kolory! Ubrania czadowe! I te włoski w kolorze tlenionego blondu! Mru Mru, ideał mężczyzny! Bardzo męski pedałek!! <Ja tak na serio> 
Ocena: 9/10 za  ubrania z innych konkursów. Nie mogłabym dać niższej oceny, bo mimo to, że było dużo ubrań ze starszych konkursów modzi się postarali i dodali dużo świetnych ubrań.
Rzeczy:
Słodziutkie. Kupiłam na innym koncie te skaczące filiżanki i imbryk, teraz moim celem jest ten kamyk z kwiatkiem i "włosami" na "głowie", łóżko panda, chmurka i kotek z łapką uniesioną do góry. Reszta też mi się bardzo podoba. Gdybym tylko miała VIP-a, kupiłabym tą gwiazdkę na dole, ale na razie nie mam i nie sądzę bym kupiła przed rokiem szkolnym. Ocena: 10/10 wszystko idealnie!
Tło:
Piękne♥ Wszystko jest tu takie słodkie. Ocena: 10/10 wszystko idealnie!
Animacje:
Podobają mi się, szczególnie ta za 800. COOO? 1100 za taką animkę? Trochę drogo.  Modzi coraz częściej dają ceny z kosmosu zwykłym animacjom. Myślą, że kupi to dużo movies, bo wydawanie tysiaków na animacje jest SWAG? Serio? Ocena: 8/10 Animacje nie powalają.
Chatroom:
Zapomniałam, że dodali nowy konkursowy chatroom. By tam wejść trzeba kupić jedno ubranie z konkursu, jakiego jest chat. By zrobić ten chatroom usunęli chatroom szkoły.

Pewnie po wakacjach usuną i znów będzie szkoła.
Kocham gify z Voldemordem. Są takie wciągające ;-;
Tak wygląda logo:
Takie samo jak logo konkursu. Zwróciliście uwagę na to, że na logu jest napisane "Cutie Kawaii" a pod spodem "Cutey Kawaii" dziwne, nie? :o
Tak wygląda chat:
Zdradzę, że jedna dziewczyna miała świetny nick- ruda w akcji. Zgadnijcie, która to :) Chat jest ładny. Tło jest takie same jak tło w sklepie. Mamy do wyboru kilka pokoi. Księżyc Cutey kawaii , Lew Cutey Kawaii, Cud Cutey Kawaii, Rertro Cutey Kawaii itd. Ocena: 10/10 Wszystko jest idalnie!
UWAGA UWAGA! OCENA KONKURSU!!!
Oceniam konkurs na...
Napięcie...
Napięcie...
Napięcie...
Napięcie, którego nie ma...
57/60!!!
Moderatorzy nie powinni "dodawać" ubrań ze starych konkursów w nowych kolorach i tworzyć tańsze animki :P
Moim zdaniem konkurs jest udany.
A jak wy sądzicie? Piszcie w komach!
Inne logo, A co?
-Iga-




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz