czwartek, 9 lipca 2015

Zmiany na MSP!

Jezusie! Ile mnie nie było? Kupę czasu! Wiem, czuliście się strasznie pokrzywdzeni i większość z was musiała udać się do psychologa.
...
A u mnie wszystko spoko! :D Tylko spadłam z pierwszego piętra!
Żart! Nie spadłam! <A może jednak?> Okropnie się nudzę, koleżanki pojechały na wakacje :(. I jest taaaaaaak gorąco! Właśnie dlatego NIE CIERPIĘ lata XD
Ba, ja nawet nie lubię wiosny! Okropne! Ble! A jesień? Też Fuu i blee. To została nam zima... Jej! Kocham zimę! Ale teraz jest lato, trzeba je przecierpieć!
Ale się rozpisałam na temat pór roku! Więc wychodzi, że jestem starym zgredem podobnym do Scrooge'a. ;-;
I jeszcze jedno- jak pewnie już zauważyliście spróbowałam stworzyć ładny nagłówek, ale nic z tego nie wyszło. Po prostu robię coś nie tak...
Ale nie o tym post...
Post będzie o... o... o...  ZMIANACH NA MSP! Tak! To świetny pomysł!
No więc... na MSP pojawiły się nowe zmiany. Już dawno, więc pewnie wszyscy już zauważyli, ale ja sobie o tym napiszę :* <Iga, ty to jesteś na serio diabłem>
Pierwszą zmianą jest znaczek od "Stwórz i Oceń" nazywany też "stfusz ji oceni"
Przepraszam za taką złą jakość! Hah. Ładny. Różowo- niebieski. Fajny pomysł.
 Noo! Nowe tło  sklepie muzycznym! Kiedyś było takie czarne, naprawdę odpychało! A teraz mamy piękne, fioletowe, dyskotekowe tło! Może moderatorzy będą zmieniali tło co jakiś czas, ale szczerze mówiąc, to wątpię w to.
Yaaay! Nowy LVL! (Na innym koncie, nie moim!) Łał! To niebieskie tło się błyszczy! I do tego, by nie było pusto mamy naszego ukochanego hipstera,  Pixi Star i Zaca Skaya z twarzą pedofila! Mogliby dać jakiejś inne nagrody. Cały czas widzę tylko te roboty, "Wiesiowe włosy", drogowskazy z mućkami, hipsterska bandanka i oczywiście płetwy nurka! No ile tego można mieć!?
Tutaj mamy okienko "Stwórz i Oceń" Po bokach mamy jakieś baby, "Chinczykókę" i kobietę, po której minie i pozie można sądzić, że ma już dość swojej pracy, na oko lat 40. Mają pofarbowane końcówki na jasny niebieski i ubrane są w krótkie miniówki we wzory, które wyglądają na nich fatalnie. Do tego mają ubrane króciutkie "Dżinsowe kurteczki", które w rzeczywistości są ocieplaczami.
Gdy wejdziemy w profil, pojawia nam się taki znaczek na tym górnym pasku. Jest to wyblakła koszulka <Nowa? Nie, wyprana w Perwollu!> z gwiazdką. Po kliknięciu na nią pojawią nam się wszystkie projekty gracza, na którego jesteśmy profilu. To wygląda tak:
Mam naprawdę twórcze i nie powtarzalne nazwy projektów ;-; Łot? 5 love it? Jakim cudem? Za takie coś? Pozwólcie mi to zostawić bez komentarza, właściwie to nie wszystko trzeba komentować, nie? :o
To tyle tych zmian. Mało? Dużo? Podobają wam się?  Piszcie w komach!
Żegnam Państwo. Idźcie spać, a ja zajmę się czytaniem tej oto lektury:
No nie! Co ja teraz zrobię? No nie! PROTESTY W MOSKWIE ZANIEPOKOIŁY PUTINA, A ATAK KOSMITÓW Z PLANETY ESPJUMDHUCM GO TYLKO ROZŚMIESZYŁ!


Nowe logo! Podoba wam się? Wiem, że nie! Koleżanka mi je zrobiła. Będzie tu przez jakijś czas. (Wieczność!)





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz