środa, 1 kwietnia 2015

Wyszukaj znajomych ze szkoły???

Hejo. Witam. Tutaj IgaMagdalena. Ostatnio nwm czemu z bloga odeszła 3kicia30. Tylko post powitalny zrobiła. Może go usunę, może nie.
Już chyba nie szukam redaktorki.
Ale post nie o tym. Wczoraj zauważyłam pewien temat na forum:
Przy okazji możecie zobaczyć komentarz dziecka, które uważa, że jest Cool. Zaczyna zdanie małą literą, nie zna caps looka ani alt gr. Oczywiście kropka to <bardzo> zagadkowy klawisz na klawiaturze. I LOVE IT. Widzimy reklamę, spam. I jakąś normalną odpowiedź. GRATULEJSZYN. I o czym ona mówi? O NORWESIM MSP. Podobno jest jakaś nowa funkcja ze szukaniem przyjaciół ze szkoły. Zrobiłam konto na Norweskim MSP...
Musimy wpisać nazwę szkoły, klasę i literkę klasy (4d, 9e itd.)
I jeszcze coś dziwnego. Ja wpisałam LOL i pomimo tego wyskoczyło mi mnóstwo ludu:
O!!! Konto testowe. Fajna Funkcja. Ciekawe ile osób z mojej szkoły gra w MSP? Teraz nie będzie to problemem!!!! WYKUP KONTO MSP VIP PRERIUM  ZA JEDYNE 10000000000 ZŁOTYCH I WYSZUKUJ ZNAJ BEZ LIMITU!!! Limit wyszukiwania znajomych dziennie: 1 wyszukiwanie.
A wy co myślicie o tej funkcji? Kiedy będzie na MSP. Piszcie w komach!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz