czwartek, 9 kwietnia 2015

Dorośli na MSP? Lucelle

Witam, witam. Dzisiaj porozmawiamy sobie o pewnym #fejmie na MSP. Lucelle. Dowiedziałam się o niej z forum od dziewczyny przebranej w kostium Blue Dragona.
Na początku zobaczmy jej profil:
Zwyczajna moviestar. Jaki #fejm? Przy 10 lvl i #fejm? Teraz spójrzmy na status. Hmmm... tego by dziecko raczej nie napisało. Wejdźmy w księgę gości. Może tam zobaczymy coś ciekawego. (PS. Biografia była zupełnie pusta.)
Trudno powiedzieć, że ludzie jej nie lubią. Jest pół na pół :P Lucelle podobno robi jakiś projekt. Pisała w statusie.
UBRANIA LUCELLE:
 


 
 
Jak na #fejma to bardzo malutko. Jednak wszystkie mi się podobają. Wszystkie włosy Lucelle są w takim samym jasnym brązowym (karmelowym) odcieniu. Fajne ma bluzki. Bardzo mi się podoba ta bluza, którą aktualnie ma na sobie. Chyba ją kupię :)
Podoba mi się jeszcze ta na ramiączkach. Mam ją tylko w innym kolorze. Ogólnie ma ładne ubrania.
LUCELLE POSIADA TYLKO JEDEN ARTBOOK:
Malutkie literki ^^ Lucelle apeluje do jej antyfanów: "Też mam prawo grać na MSP"
Mówi, że gdyby grał ReZi byłoby OK. Art. jest spoko. MRUGNEEŁAŻŻŻŻŹŹŹ TY LUZZELE!!! Jezuuu... jak ja nienawidzę tych nowych oczufff. Moviestars tylko mrugają i mrugają, gdyby nie miały czego innego do roboty!!! Np. pozowanie.
PODSUMOWANIE: LUCELLE MA PRAWO GRAĆ NA MSP, LECZ Z DRUGIEJ STRONY NIE MA PRAWA, BO JEST DOROSŁA I NIE MA DZIECKA, KTÓRE GRA NA MSP.
A jak wy myślicie? Zgadzacie się ze mną czy wręcz przeciwnie? Piszcie w komentarzach.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz