czwartek, 23 kwietnia 2015

Niemiecki styl- Twarz.

Witam Moje Kochane Kluseczki I Ziemniaczki I Omleciki I Paszteciki.
Piszę posta, a muszę nauczyć się modlitwy z Religi i muszę pouczyć się na test z j. polskiego. A, i jeszcze z historii. Jezu, nie chce mi się. <leniwa ja> Boże... czy ja zdążę? Hmmm... pani od historii raczej mnie nie zapyta... WIĘC NIE MUSZĘ SIĘ UCZYĆ Z HISTORI!!! Moja logika. Nie no.
Już prawie zapomniałam, że ten post miał <ma> być poświęcony poradnikowi niemieckiemu. Dzisiaj pokażę Ziemniaczkom, Omletom, Kluseczkom i Pasztecikom jak zrobić niemiecką twarz. Zaczynajmy, bo szkoda czasu.
1.Wchodzimy w Miasto filmów >>> klinika piękna.
2.Oczy:
Niemieckie oczy. *o* Dość takie zwyczajne. Więc czemu niemieckie? :o Hmmm... styl Niemek opiera się na takich ♥PlAsTiKoWyCh♥ dodatkach <tak, dodatkach> typu: kokardki, rogi, piegi, tipsy, sztuczne rzęsy <A jakby inaczej?> Chyba te oczy są najbardziej płatkowe. I jeszcze brązowy kolor dla szpanu. Niemki bez VIP'a często noszą oczy nad zaznaczonymi na zrzucie ekranu.
3. Cienie.
Po co Niemkom cienie? I tak prawie ich nie widać. Pfff. A, wiem!!! dla szpanu oczywiście. Ja nigdy nie nosiłam cieni z MSP. Po prostu strata kasy. Te "Niemkowate" są chyba najładniejsze. Ciemne. Nie dość, że plastiki, to jeszcze Emo. Nic nie mam do tego połączenia styli, lecz połączone nie wyglądają zbyt dobrze :/
4. Nosy.
Zadarty nosek. Okej. Mój początkowy to był właśnie ten. Bardzo mi się podoba. Właśnie jego najczęściej używają Niemki. Nie dziwię się. Ten najbardziej pasuje do reszty ich twarzy. Nie wiem, czemu większość MS na polskim MSP go nie lubi... Oczywiście spuchnięte usta i wielkie nosy są takie Kawaii. Boże ratuj!!!
5. Usta.
Te też były moje początkowe☻Niemki je często noszą. W kolorze kremowym, bardzo podobnym do koloru ich skóry. Te też nie podobają się dość dużej części MS. Często MS początkowe je noszą. Movies najczęściej noszą te dla VIP za 400, te drugie za 400i niestety te OKROPNE, BLEEE z kolczykiem za 400.
6.Skóra:
Skóra Błotnista. Coś podobnego do tej. Nwm czemu Niemki noszą właśnie tą. Nie bardzo mi się podoba. Kiedyś miałam taką "Niemkowatą" skórę <Tak, byłam Niemką z czerwonymi oczami.> O, i nie jest dla VIP. Niemki najczęściej mają twarz BEZ ELEMENTÓW DLA VIP, MAX 1 ELEMENTEM DLA VIP. I to mi się podoba.
Gotowa twarz Niemki:
Hmmm... nie wyszła jakoś idealnie, ale mi się podoba. Niestety jest okropnie droga. Kosztuje 1200sc!!! Chyba każdy wydałby kasę na coś innego np. ciuchy, tła, rzeczy itd. Szczególnie taką sumę jak 1200sc :/ Szkoda, że wszystko na MSP jest takie drogie. Gdyby nie można było dawać normalnych cen np. bluzka za 78sc. ;-;
Teraz, gdy mamy już twarz Niemki możemy paradować po chacie i robić arty, filmy, looki i wszystko jako Niemka^^ <wiem, to było bez sensu.>
I The And. W następnej części pokażę wam, jak ubrać się jak Niemka.
BayBay. Ps... zmienić wygląd bloga? :)
 
 


2 komentarze:

  1. KIEDY NASTĘPNY POST????? CZEKAM I NIMA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. w0w ale cudowny blog!!!czekam już cztery lata na kolejny post:(((( dodaj cos

    OdpowiedzUsuń