czwartek, 16 kwietnia 2015

Konkurs Gwiazdorski Wieczór.

Dzisiaj (inaczej wczoraj) pojawił się nowy konkurs pt. "Gwiazdorski Wieczór". Temat nie taki oklepany i w ogóle nawet ciekawy. Ahh... ile już było tych konkursów o luksusie? <liczy> 30,...220...9000. Aha. 9000. Mimo tego konkurs nawet fajnie się prezentuje. Nie zrobił jakiejś furory na MSP, lecz mi się podoba. No dobra. Już zaczynam oceniać :) Bez zbędnego przedłużania- logo prezentuje się tak:
Łał. Takie gwiazdorskie. Nocne życie. Luksus. Dziwny lokaj. o_O. Eeee... co? Mam nadzieję, że ten lokaj to atrapa. Wygląda jak łysy wampir ze spłaszczonymi stopami. Ogólnie logo bardzo ładne, zachęca (to tylko moja opinia) do zajrzenia do sklepów i brania udziału. I jeszcze jedna teoria. Skoro to jest Gwiazdorki Wieczór, to chyba ten facet to gwiazda, nie?
Moja ocena: 9/10 Za kelnera *o*
Ubrania:
Nie nooo... jakie luksusowe ubranka. Prawie wszystkie mi się podobają. Chętnie coś kupię. Tą bluzeczkę za 475. Jest taka elegancka. Koraliki dodają uroku. Jejciu jakie sweet. Zakochałam się w tym konkursie. Już od pierwszej strony. :)
Te włoski z końcówkami już kupiłam. Teraz chcę kupić te balerinki na obcasach (tylko to nasuwa mi się widząc te butki) Jeszcze podobają mi się te kolczyki. Takie złote- chyba- luksusowe- lol. Reszta już tak nie specjalnie. Nie w moim typie.
Okey. Widzę, że tylko spodnie, sukienka za... eeee... COOO??? 5 TYSI? MODZI!!! TO JUŻ LEKKA PRZESADA!!! OGAR!! ZA CHWILĘ BĘDĄ SUKIENKI ZA 1000000000000000000000000000000000000000000 SC!!! JA SIĘ PYTAM CO TO MA BYĆ?  (spokojnie, spokojnie) są nowe. Reszta jest z innych konkursów. R.I.P logika.
Moja ocena: 7/10 Odejmuję 3 punkty za powtarzające się ubrania (z innych konkursów) i za tą sukienkę za 5000. R.I.P ME.
Rzeczy:
Jakie fajne. Chętnie bym kupiła to łóżko. Podoba mi się strasznie, ale wolę wydać kasę na coś innego (THE LEL.) Kolejna i ostatnia (mam nadzieję) atrapa lokaja. Fajnie by było gdyby to była moviestar. Jeszcze mamy ozdobę na dach... ciekawe.
Moja ocena: 10/10 Wszystko jest spoko.
Animacje:
Wszystkie moim zdaniem są przydatne. Najbardziej podoba mi się ta z torebką (za diamonds) Eejjj no!!! Kolejny lokaj!!! Za 1100. Tyle to na lokaja nie wydam. Nein.
Moja ocena: 9/10 Za lokaja XD
Tła:
Ładne. Taki Luksusowy basen dla #fejmuf. Np. ALAKINGI, !!! Alicja !!!. NIE DLA NAS. A, dla nas. Każdy może kupić tło. Szkoda, że tło nie przedstawia basenu w dzień. A no tak. Temat konkursu to "Gwiazdorski wieczór"
 

O! Jednak jest dzień!!! Ze smutkiem stwierdzam, że straciło swój urok. Nie ma co płakać, tło jest oczywiście dla VIP. Wszyscy NIE VIP są obrażeni. W tym Ja. Nie ma co. 0/10 :( BYEEEEEEEEEEEEEEEE
Moja ocena: 5/10 :) Drugie tło jest do (PIPPPP)
OGÓLNA OCENA KONKURSU: OKOŁO 40/50 PKT!!!
To jest TYLKO MOJA OCENA. JEŚLI CHCIELIBYŚCIE COŚ DODAĆ, POPRAWIĆ ŚMIAŁO PISZCIE W KOMACH :) ZDRÓWKO!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz