piątek, 3 kwietnia 2015

Wielkanocne misje!!!

Witam. Tutaj Paździoch. Dzisiaj zakończyłam robić te diabelne misje!!! Zachwycałam się pięknym okienkiem *o* To było straszne. Robiłam jeszcze misje na innym koncie (bez VIP-a) Zadanie z tymi grafami to było istne piekło. Jakimś cudem udało mi się dotrwać do końca. Czuję się jak bohater. Zrobiłam zdjęcie tego okienka (już po skończeniu wszystkich misji)
Downowe króliczki!!! Moje skojarzenia ;-; Tylko mam jedno pytanko- dlaczego z tych jajek wykluwają się kwiaty? O co tu chodzi? I czemu ta kaczka ma różowe futeko? <jeśli mogę to tak nazwać.> Okienko podobne do halloween. teraz zdjęcia nagród z tych pieńków.
Tylko dwa zdjęcia... sorki. Bug Bug Bug Bug Bug Bug Bug Bug wyczuwam bug. Brawo modzi -,- Chyba chodziło im o słowo "Świąt Wielkanocnych", bo przerwali (obrazek drugi) Czapeczka jest naprawdę ładna. Szkoda, że nie można zmieniać kolorów. Boonie mi dziwną minkę zrobił. Jest ładny, podoba mi się.
Ogólnie prezenty i misje są udane. Modzi się postarali. A jak wy myślicie? Piszcie w komentarzach!!!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz