poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Druga strona gazetki fame.

Witam. Tutaj Jam. Właśnie rozpoczęłam fazę Pory na Przygodę. XD Już się uzależniłam. Przepraszam za to, że nie było przez kilka dni postów. W weekend nocowała u mnie moja przyjaciółka. No, skupiam się i piszę post. Jestem taka mega leniwa. *o* Królewna Balonowa, LOL (Uzależnienie)
Przejdźmy do rzeczy- pierwszy raz w życiu widziałam drugą stronę gazetki fame.
Oto i zdjęcie na dowód:
Ładna. Mogliby dać zamiast tego zielonego paska np. żółty. Lepiej by wyglądał. Ciekawi mnie ile w ogóle ta gazetka fame ma stron. o_O Chyba koło 30... chyba nikt by tam nie dotarł. THE LEL. Ale na serio... Po co jest ta gazetka fame? By zarabiać więcej #fejm przez zbieranie bonusów z gazetki. <ja uczony>
I tym zdaniem zakończę post: TRZYMAJCIE SIĘ, NIE DAJCIE SIĘ NAUCE XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz