sobota, 28 marca 2015

MSP Funny.

Witam. Tutaj wasza IGA. I dzisiaj stworzyłam look PLIMA APLILISOWY.
Nosi on nazwę Funny Look. Jest on dla VIP.
Znalezione obrazy dla zapytania mem fuuuu
Starałam się dobrać ubrania i kolory. Szalony różowy i mocny pomarańcz. Bez zbędnego gadania-look prezentuje się tak:
Awwwww... Szalony taki...
Jestem z niego bardzo dumna, wyszedł świetnie!!!
A oto i skład "szalonego" looka:
Jeju!!! Słitaśne są te Macaroons. Jeszcze w tych kolorkach♥
I te buty z ustami. Tanie były, kupiło się. Fajnie tu pasują. Jeszcze zastanawiałam się nad rolkami. Ale wyglądały niezbyt dobrze w połączeniu z całością looka.
I te włoski Princess Party. Bardzo mi się podobają. Wydaje się, że ta wstążka jest zbędna, a gdyby ją ściągnąć to fryzura jakoś dziwnie wygląda...
Cute Catwalk- dla VIP -,-
Bardzo podoba mi się ten "kombinezon" Jest taki cute♥
Look kosztuje 1550sc i 3 diamondsy. Nie jest jakiś drogi.
I jeszcze kolory ubrań:
:D Głównie pomarańcz. Jeszcze powinnam zaznaczyć biały.
I teraz sesja:

♥.♥ Look jest boski, ludu!!! KTO TAG NJE UWAŻA SPALĘ NA STOSIE BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAH
I jeszcze ciut kiczowate logo dla 3kicia30.



Kombinuję coś, by nie było tej piłki. Jeszcze spróbuję coś zrobić z tym logiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz