wtorek, 24 marca 2015

Jak zrobić ładną moviestar?

Dzisiaj ja, Milord nad milordami przepowiadałam przyszłość przyjaciółką.
I oto co wyczytałam na szklanej kuli:
##cat##
-Przyjdzie do ciebie 7-letni pedofil o imieniu Miłosz (XD)
-Pójdziesz do basenu i utoniesz kiedy będziesz się kąpać.
-Przyjdzie do ciebie Pudzian i walnie cię w łeb :)
-Pójdziesz na targ i kupisz pedofila za pół ceny XD
-Pedofil zniesie zgniłego ziemnialka, lecz ty go zjesz.
-Zamienisz się w świnię i zniesiesz ziemniaka. Zuza go zje i zmieni się w świnię.
XDDDD
OK. więc przystąpmy do tematu notki: JAK ZROBIĆ ŁADNĄ MOVIESTAR???
Zrobienie ładnej moviestar jest naprawdę proste:
SKÓRA:
Te zaznaczone są najładniejsze :D
TWARZ:
Te pierwsze oczy były kiedyś najlepsze, teraz gdy jest duży wybór zniknęły gdzieś w cieniu nowych. Nie polecam ich. NIE NAWIDZĘ po prostu tych pierwszych ust, są STRASZNE!!!! Ale czemu skreśliłam aż dwa noski? ^^ STRASZNIE wyglądają w połączeniu z np. Duże usta+ oczy pod nimi.
BLUZKI:
Ta różowa koszulka jest brzydka. Taka dziwna. Muląca. Przypomina mi plemię Bao Bao XD I te futerko na moviestar wygląda strasznie. Tak samo jak ta zapięta bluzka. Ale to już kwestia gustuXD
DOŁY:
BLEE legginsy :( OKROPNIE wyglądają na moviestar. Jedynie te błyszczące są jeszcze znośne. Bardzo podobają mi się te spodenki w balony. Wiecie, że one są dla VIP? Lol.
OBUWIE:
Nie lubię butów typu "Czarne balerinki dla chłopaków. A nie!!! Jednak dla dziewczyn!!!" Ani takich MEEGA pustych i brzydkich trapeek<3 I te kozaki są po prostu... STRASZNE!!!!
A jak wy myślicie? Czy coś co przekreśliłam szczególnie wam się podoba albo wręcz przeciwnie piszcie w komach lub nie piszcie<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz